AREA COMUNITAT DE PROPIETARIS

COMUNITAT DE PROPIETARIS

L'objectiu del nostre departament és aconseguir una gestió àgil i eficaç de la seva Comunitat de Propietaris, oferint confiança i seguretat.
  • Legalizació de llibres d' actes i constitució de Comunitat de Propietaris.
  • Assessorament en matèria de Divisió Horitzontal, Comunitat de Propietaris i Administració de Finques urbanes.
  • Assessorament en l’assegurança comunitària i individual dels propietaris.
  • Assessorament en la contractació de proveïdors, amb la fi d’obtenir un bon servei.
  • Organització, convocatòries, i assistència en les Juntes Ordinàries i Extraordinàries i la redacció de les corresponents actes.
  • Gestió de pagament de factures referents a la Comunitat.
  • Gestió de cobrament de les quotes als propietaris de la Comunitat.
  • Repartiment de despeses, tancament de comptes anuals i pressupostos anuals de despeses i ingressos
  • Gestió dels serveis a realitzar per els proveïdors i control del manteniment del edifici.
  • Gestions bancàries i amb l’Administració pública.
Share by: